1- پاسخ به شما کاربران عزیز در اصراع وقت انجام خواهد شد و زمان پاسخگوئی بین 1 دقیقه تا 5 ساعت میباشد
2- 7 روز ما متعهد میباشیم در صورت عدم رفع مشکلات کاربر به کاربر گارانتی بازگشت وجه نمائیم
2/1- سرویس های دارای تخفیف ویژه مشمول بازگشت گارانتی وجه نمیباشد
3- استفاده ار تورنت، ddos و سایر موارد خلاف مقرارت بین المللی ممنوع میباشد و منجر به مصدودی سرور میشود.
دریافت تورنت بدون مشکل میباشد این قانون در مورد ارسال تورنت صدق میکند
3- در بعضی افر ها سرویس دارای پشتیبانی نمیباشد و توسط مدیر فنی تا حد لزوم برای کاربران به صورت رایگان به عمل می انجامد
4- پشتیبانی به 2 زبان زنده دنیا فارسی و انگلیسی میباشد و تنها به این دو زبان پاسخگو کاربران عزیز خواهیم بود
5- ساعت کاری 9 صبح الی 8 شب می باشد ولی در ساعات غیر کاری نیز پاسخگو شما کاربران عزیز خواهیم بود
6- از کاربران عزیز خواهشمندیم پیگیر وضعیت سرور خود در مورد هر گونه قطعی باشند
زیرا با دریافت ابیوز و عدم رفع ان تا 24 ساعت مسئولیت سرور به عهده خود کاربر میباشد.
7- کاربر جهت پرداخت صورتحساب 48 ساعت پس از صدور فاکتور فرصت تمدید را خواهد داشت در صورت عدم پرداخت سرویس پاک میشود
کاربر میتواند با ارسال تیکت به پشتیبانی مالی درخواست مهلت پرداخت نماید
8- ارائه سرویس تست فقد و فقد با ارائه اسکن قبض تلفن و اسکن کارت ملی ارائه میگردد.


Saturday, August 27, 2016

« برگشت